Hagaviken

Tjenna!

Idag har man åkt ut till hagaviken till syster Sandra. Hon har fått en kortysån spruta i höften så hon har svårt att gå, så är här å assisterar henne me barnen å annat:) Hon påpekar här att de är inflamation i slemsäckarna. Jaja men idag har man hunnit me rätt mycke. Har varit me Anna & Erik till syster Martina & sökt efter min lapptopp, men utan resultat. Alla mina saker va längstin & uppstaplade as högt så nä. De löser sej nog, i värsta fall får jag väl köpa en ny dator. Fast de känns ju något onödigt å ha 3datorer! Men va faan, jag klarar mej fan inte utan dator!!! Vette fan vars min stationära är heller. Efter flyttarna i sommar är alla mina saker lite här å där så inte lätt å veta vars. Men när ja tar alla mina saker till nya lägenheten efter att Crille tömt på sina saker lär ju allt komma fram. Men men de kan ju som sagt dröjja.

Annars ikväll så är de ju i alla fall idol på tv:D Spännande höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0