Sorry

Hoppsan jag har slarvat med att uppdatera här:P Men de ska bli ändring på de!

Här i stan har de ju snöat en hel de, så här kommer de en vinter bild från g-stan.


Annars i veckan har de hämt massa, jag har börjat på körskolan te.x. Nu jävla nu ska ja ta mitt körkort;) Har även hunnit ut till syster Sandra i veckan. Hennes son Erik hade fått tillbax ögoninflamationen igen, så jag kom för å va städ hjälp. Fick torka typ alla ytor på Eriks nivå. Sandra hade även dragit ut en fotölj, alla soffa kuddar/dynor från soffan på vädring. Tror nog alla bassiluskor dog för de va ju rätt så kallt den dan.

Nu ihelg har de vart lungt som vanligt. Igår var min bror hit å hämtade massa kläder å grejjer. Sen åkte ja ut till syster Martina & åt middag. De blidde köttfärslimpa med mjukostfyllning me bacon i. Super gott!

Fan nu har min kamera i mobilen slutat funka! Å de betyder ju att ja inte kan lägga in nå bilder. Eller ja men har slut batteri i min digital kamera & laddaren är uppe i byn hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0