Film

Shenna!

Ja nu har jag vart uppe i byn sen i hmm få se nu söndag kväll. Har mest chillat bara. Men igår va ja å lille bror ner till nya ägarna & hälsa på. Så såg jag, lille bror & Linnea på en skräckis "dead silende".
 
Sett den förr men ja rekomenderar den i alla fall för folk som gillar en äkta skräckfilm, utan massa mördare som förföljer folk som de mesta idag handlar om i skräckfilmer. Den är i alla fall en klar favorit ;P. Medans jag är igång med att rekomendera filmer så skulle jag villja rekomendera en annan skit bra skräckfilm. Den heter House on Haunted Hill, visseligen är den från 1999 men den är en bland dom bästa skräckfilmerna för de. Men se inte uppföljaren till den, då blir man besviken! Den utspelar sig nästan som en "jag vet va du gjorde förra sommaren" film typ. Jävligt kasst i alla fall. De är ju snart hallowen så passa på å se dessa filmer då, å säg sen om ni gillade dom tack :D Bilderna lånade jag här ifrån.


 

Kommentarer
Postat av: emma-sophia

jävla bra skiten.. filmerna alltså. ;)

2008-10-23 @ 19:19:31
URL: http://levoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0