Go kväll...

Ikväll ha jag varit hos Emma å fjanta som vanligt. Men hon va trött så ja fick minnsan gå hem, hm haha... Aja men men imon är de torsdag & ja ska städa här. Min bror sticker hem på fredag, så då är de ja som ska bo här, hehe.. Men ska försöka ta hit mina saker så fort som möjligt, har en del hos sys Martina här i luleå. & resten är i korpis. Happ happ men ja å Emma ha planerat att fara å handla på blommster landet eller växtriket, ska bli trevligt me nya blommer & krukor :D Hahaha måste berätta om hur de gick när ja satt å skrev  handlingslista. Haha min bror å ja snacka om nå snusk grejjs å så skulle ja skiva handla djurmat, men då skrev ja istället djursex på listan, mohahaha... Lite små kul så där... Garva som ett jävla psyk asså... Aja men men nu tänkte ja lägga in en bild som ja tycker är som snygg haha. Fast kanske lite hemsk oxå?! Bilden är lånad här ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0