Luleå

Tjennix :)

Idag har man varit uppe jävligt tidigt, 05.30. Tog Lule bussen kl 7 så. Nå när jag kom till Lule så kom syster Sandra å hennes son Erik & hämtade mej från loet & efter de for vi å övningskörde:) Körde runt på härtsön sen åkte vi hem till Sandra & drack kaffe å lekte me Erik. Sen for vi å övningskörde igen, hämtade upp Anna & Ottilia från dagis. Har till&me hunnit baka me flickorna, haha aaa de blidde lite grisigt. Vispen slant för flickorna så vi blidde sprutlackerade me sockerkakssmet... Haha fan va man vart grisig. Nå väl sen for jag å Sandra igen å övningskörde. Den här gången från Sandra till gammelstan, eller först till ica maxi å handlade. Aja har vart en dag fylld av övningskörning men ska sammanfatta de me att de gått fin fint. Så snart kanske ja ha mitt jävla körkort som jag borde ha tagit för 2år sen haha:D Nu ska ja ha mitt jävla körkort å de är me basta, ja är less!!! Önska mej lycka till.


Bilden lånade jag här ifrån


Haha p.s måste ju bara säga en snygg sak. Skulle ringa till Emma idag men Sandra fick förmedla de ja ville säga. Gissa vad Emma säger till Sandra när hon svarar? Jävla hora.... Hahaha Emma trodde ju såklart att de va jag som ringde & kanske bör säga att vi alltid kallar varann sånna saker, men lite på skojj då:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0