Nu va de kvällen

Åh jag sitter å gluffsar i mej negerbollar samt banan... Jag älskar att äta, de är så jävla gott. visst? Jaja men ikväll har jag varit till stadsöcentrum, där ja mötte upp Emma & vi gick å köpte pizza. Syster Sandra plockade upp oss där & vi åkte hem till mej, så Sandra har varit här å hälsa på ett par timmar. Sen har jag hunnit till Emma oxå, å vi kollade på film. Va fan va den hette, hoia jag minns inte men skit samma. På tal om annat så är jag trött & mitt kära marsvin skriker efter sin mamma, han vill nog ha banan. Bilden lånade jag här ifrån.

Recept

100g margarin
1dl socker
1msk vaniljsocker
3msk kakao
2,5dl havregryn
3msk kaffe

Glöm inte pärlsockret / kockos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0