Tjohoo

Hellå...

Idag har de varit en lugn dag. Lagat mat, blidde potatisgratäng ugnstekt fläskfilé & pepparsås:) Mycket gott de! Ska börja lägga ut recept här i min blogg på sånt ja lagar, men idag ids jag inte så kanske gör de sen. Men men imon blir de Sundsvall i alla fall, åka lastbil me en kompis dit & tillbax. Så kommer väl tillbax på onsdag kväll.

Ikväll annars så har ja varit hos min gode väninna Emma som vanligt. Hon ha pysslat i datorn å ja ha glott på å sen ha vi kolla family guy. Här är några bilder Emma fotat av mej... Ja skulle villja ha hennes kamera, kanske ja skulle slå ner henne nästa gång ja är hos henne & sno den ;)? Va tycker du om den ide´n Emma? Ja tycker de låter bra i alla fall & sen skiter ja i rästen. Hahaha eller kanske inte. Men ja ska köpa en egen kamera sen, eller ha ju en men vill ju ha bra skiten vettni! Jaja ja kanske ska gå å sova här på ett tag, ska upp imon å göra nya friska tag me mitt lägenhetssökande.





Kommentarer
Postat av: emma-sophia

hahahahahhaa jag jävlar dödar dig om du snor den :D

2008-10-11 @ 10:22:07
URL: http://levoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0