Allå

Hey...

Happ happ ska uppdatera lite här:P Nå väl ska berätta att igår kom Emmelie hit me mej efter att ja vart på körskolan. Så har hon hjälpt mej å bygga ihop tvbänk & mitt databord... Tack för de :) Aja senare så kom mina systrar Sandra & Martina hit. Även dom har hjälpt mej... Eller hjälpt mej väldigt mycke. Nu finns de inga flyttkartonger kvar här eller skräp. De börjar lika ett hem :) Måste tackar mina två snälla systrar me :) Ska lägga ut bilder sen på hur de blidde här, men måste få hit soffan osv oxå. Så ja sen nästa veckan kanske de dyker upp bilder här i bloggen...

Idag har ja varit hos min kusin Erika som bor baki mej me systrarna & hälsat på. Synd bara att ja fick sån rakkans huvudvärk :S Jaja men måste ju säga att hennes bejbis är så söt så :) & bejbisar luktar så gott oxå, man blir ju nästan bejbi sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0