Blaha blaha

Hey...

Åh ja idag vaknade jag rätt sent, men vart relativt berusad igår så då blev de sent oxå. Men men kanske in i dimman igen ikväll. Hm ska fara me mamma & hämta låder osv som ska me till Luleå imon. Ojoj måste ju bara säga att de ska bli så trevligt å få träffa min Emma särring. Vi ska plugga & ska på körskolan. Vi är allt duktiga vi!!! Men från de ena till de andra. Ska bli så kul nu när min brors saker försvinner från lägenheten, få sätta dit mina egna saker som ja verkligen har saknat! Då tror ja de kommer å bli mera trivsamt än de är idag där. Får ta å lägga upp nå bilder sen när ja donat på klart. Annars så lunkar allt på, fick erbjudande om jobb idag ;) Men inget är säkert ännu, vi får se om de blir nått.



Min merca står å väntar på att jag får körkort

Kommentarer
Postat av: emma-sophia

ska bli satans trevligt att träffa dig med, särring. ;)

2009-01-10 @ 18:49:32
URL: http://levoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0