Fan

Fan fan fan va de ska kliar, ja blir fan sjuk snart. tårna kliar, magen kliar, ryggen kliar & händerna kliar. Har väl fått nån alergisk reakton när dom här doktorerna klistrat massa lappar på min rygg. Var i fredags till sunderby sjukhus där dom gjorde ett så kallat pricktest på mej. Dom klistrar på lappar me olika saker som man ska testas för & sen får man ha fanskapet på ryggen ett par dagar. Men men skönt att ja fick ta bort dom ikväll. Ska tillbax på tisdag dit så får ja ett resultat va de här. Kanske ska säga att de va i mars-juni som mitt nylle svällde upp & fick krokodilhud & ögoninflamationer, de är därför ja går pricktestet.

Annars idag har de vart lungt, gubben har jobbat från morgonen & jobbar ännu :( Så ja jag har haft väldigt lite å göra idag. Men men han kommer nog snart hem, hoppas ja.

Öm annars har ja inte så mycket att berätta iomede att min dag har varit väldigt händelse fattig. Eller ja kan ju berätta att jag kommer att lämna korpilombolo. Jeo de blir å flytta. & inte helt ovänatat blir jag överkalixbo, om ca 2 månader. Ska bli skönt. Får bo i en större lägenhet & får bo me älskling. De kunde inte bli bättre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0