dec 15



Blocket killar, ser troligt vis på bilar.



Gosis!


.Hey.
Inne sitter dag, glashalt ute så jag skippar en promenad me vagnen. Lill grabben är go å glad idag, sover dock mest. Men de behöver han nog.

Hm dåliga nyheter. Måste köpa nya däck runt om för hela bilen :( Därför den gått som ett as efter vägen. För billiga skit däck som sitter på. så ja där for 6000-7000kr bara så där helt oplanerat :( & ja de va ju inte de enda då. Vi måste köpa en dubbel säng, å de är akut! så där for typ 4000-7000kr oxå, Shit!& jag ska köpa mitt löpband på 4000kr, hmm de blidde sissådär få se, ca 14000kr oplanerade köp. Nå ja tacka fan för att jag är en mästare på att spara pengar för dåliga tider då så man slipper leva på limpa å vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0