crusing

Allå!

Igår var de crusing i gällivare & jag körde egen bil. Drog me mej lille bror å hans fjälla verro ;) Umgicks me massa folk å raggade. Hur kul som helst.

Men höll på att gå illa på väg mot Gällivare :( Stannade på piss paus. Stängde av bilen & jaaa då skjöt den i temp. Pissade ut vatten & där stog vi ett tag haha :)

Måste säga att de är så jävla konstigt asså, Så fort de är raggare som står vid vägkanten å har problem. Inte en käft som stannar förutom andra raggare & erbjuder hjälp. Skämms på er Svenssons... Fast de är ju inget nytt. Man får ju nästan passa sej att be hjälp, för då blir man överkörd i princip av alla dom där bilisterna som vägrar hjälpa. Hmm men vi är inte farliga, kriminella eller bråkstakar. Nej då, länge leve bil kulturen.


Jag


Verro & impalan


Crille


Bil kortersen


Jag & Eva i Desoton


Jag & Impala.......Eva & Desoton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0