tjoopp

Oj va varmt de är! Men de som är jobbigt när de är sommar, de är ju de här me att sova! Att sova i värme är de värst jag vet, asså de går inte. Annars ska man ju iten klaga. De är ju ski härligt.



Var till Korpis på Tisdag. & här sitter grabbarna å ljuger. Lille bror har även bytt bil.



Men tyvärr min är ändå mera vacker lille bror ;P



Grillning på g på (mordstigen).



Från våran balkong.



Finaste



Vårt vackra Överkalix. Jag & Erik for upp på bränna berget en sväng :)

Ojoj, måste berätta något roligt:) Igår när vi låg och kollade film så sparkade de till rejält i magen. De var nästan så jag flög upp ur soffan :) Hihi så obehagligt men efterlängtat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0