Hallå

Tjoohey!

Nu har kameran kommit till rätta. Så nu slänger jag upp en bild



Vecka 16...

Jag å Erik åkte upp igår till mamma i korpis å firade henne på morsdag :) Vi bakada egen pizza åt henne/oss. Hade jätte trevligt :) Hälsade oxå åp hos mommo en sväng... ÅÅÅÅÅÅÅ Crille å Verro kom me sin lilla Gizmo oxå. Oj herra villken söt liten vovve. Trodde jag skulle krama sönder den nästan :)

Tror även jag kände något i min magen igår. Satt å disskuterade ut i bilar å de blidde som en disskusion, Man vart väl lite upprörd/ivrig. Då peta de till så att jag kände de ordentligt i magen :) Tyvärr hann inte Erik känna de. Har kännt liter bubbel å de men inte på de där viset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0