Tjohooo

Tjeeeeena!

Håller på att packa här, ska till Emma idag :) Kommer att övernatta där.

Hade lite problem me färdmedlet här :( Mercan vill jag inte köra. Ett hjullager har låtit illa ett tag nu så känns inte så tryggt att blåsa tur å retur till Luleå.

Buss!? Haha jaa asså dåliga jävla buss tider som jag icke kommer att anpassa mej till! Punkt slut.

Så jaaah impalan hmm den trycker lite olja ur motor å kan icke låsa den heller. Nå va faaan de finns inget av värde att ta i bilen, så go 4 it om ni tänker stjäla. Ni kommer ändå tomhänta om ni inte är sugen på en doftgran. Så de blir impalan till Luleå.

Syster S verkade lite sotis på fejjan när jag skulle til Emma :) Men jag kommer att åka förbi syster S oxå :P


Kommentarer
Postat av: Granne EMJ

Vi borde ta oss en tur med impalan, bara du och jag snart! :)

2011-05-21 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0