Vecka 16

Halloj!

Idag är de Ondag & jag är ledig, så jag passar på att tvätta kläder samt lite hemma sysslor :)
Men jag begriper de inte, har faan blir de alltid så här?! Att de hinner bli typ 1 ton tvätt innan man går till tvättstugan? Jaaa de är alltid så. Fast jag har ju funderat i att skaffa en tvättmaskin. De skulle vara behövligt när vi får bejbisen oxå. Dom kräkar ju å grejjar :)

Åhh imon går vi in i vecka 16! Tiden bara springer iväg?! Kan som inte fatta att jaaa nu har man redan gått in i 4 månaden. Snart halva graviditeten juh! Shit. De var ju som så nyligt man fick de där +:ett på stickan :)

Men de är så mysigt att vara gravid. Speciellt nu när magen är rund å hård :) De är som nu man kanske fattar oxå att de är på riktigt. Känner mej stolt å lyckligast i hela världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0