5 dec



Mysunge :)



...Hoho...
Sitter och skickar mail till bangerhead.se gjort en beställning och när jag fick varorna hade shampoot läkt, typ halva flaskan :( Ska ta och rekomendera lite produkter jag använt osv.


Stärker och reparerar skadat och kemiskt behandlat hår samtidigt som det rengör varsamt. Lämnar håret mjukt, glansigt och lätthanterligt.

200ml 139:-

Bra shampoo & väldigt drygt, väldigt! Till mitt långa hår använder jag endast en klick som en 1krona & de räcker. Så helt klart värt pengarna :)



Reparerar, återfuktar och reder ut skadat, kemiskt behandlat eller överarbetat hår. Stärker upp håret inifrån och förhindrar att håret skadas och går av. Håret återfår sin livskraft, smidighet och glans.

139:-

Mycket bra balsam, håret blir mjukt och lätt utrett. Håret blir inte fettigt på flera dagar. Och ja drygt oxå.


Proforma Hairspray ger din frisyr ett extra lyft och maximal stadga samtidigt som det har en glansgivande effekt. Det torkar snabbt och övervinner både vind och luftfuktighet hela dagen. Tunt och kraftlöst hår får mer volym och glans.

99:-

Bra hårspray, kletar inte ihop håret och blir inte stenhårt samt håret ser inte sprayat ut.


Silk Result Straight Smoother är en värmeaktiverande fönlotion som passar alla hårtyper. Silk Result Straight Smoother skapar lättskötta mjuka frisyrer. Tämjer oregerligt hår och eliminerar friss och flygighet. Står emot luftfuktighet.

139:-

Bra, den här gillar jag verkligen. Väldigt märkbart resultat om du har frissigt hår. Jag använder den varje gång jag duschat. Provat utan och de är verkligen skillnad, så den här är verkligen prisvärd!

Bilder tagna från-www.bangerhead.se

Och när jag ändå är igång så ska jag berätta tips för er som har långt hår eller vill spara ut de. Och spara på produkterna. Eller egentligen för alla med hår ;P

När du borstar ditt hår, slit inte me borsten ut knutarna i topparna! Borsta men när de tar emot i topparna borstar du ut topparna för sig försiktigt för att sedan borsta hela håret. De sparar verkligen på ditt hår, en stor anledning till slitet hår är att man sliter ut knutarna i topparna. Eller börja borta nerifrån. Borsta även ofta håret!

Sova, alltid fast håret i en lössittande svans eller en fläta. Och alltid nyborstat hår innan. Sparar verkligen på håret.

Duscha, alltid nyborstat hår innan du går i duschen! Ha oxå en borst i duschen.

Shampoo, massera inte in håret så du ruffsar de! Dra bara ut shampoot efter huvudet, JA de blir ändå rent! Du sparar på ditt balsam/inpackning extremt om håret inte är helt tillruffsat vid shampoonerin.

Balsam/inpackningg, Börja ner ifrån eller sätt bara på neder delen av håret. Dränk inte håret i balsam! Bara lite för om du borstar ut de behövs de mycket mindre! Sedan borstar du ut de & sköljer ur.

Alltid värme skydd när du fönar håret.

Väldigt enkla tips för att ha/få fint välvårdat hår. & för att spara på produkterna, du har man även råd att köpa dyra produkter ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0