Utkast: Okt. 23, 2011

Tar tillbax att alla krämpor försvunnit, haha. De kom som ett brev på posten me foglossningar efter att jag damsugit & skurat här hemma. Nej jag pallar inte ens att städa.

Känner mej fruktansvärt trött idag. Irriterad & sur, om jag ska vara ärlig. Eller de är jag nästan varje dag. Men de är nog de att jag inte sover så fint. Tror jag knappt sovit 1 hel natt på 2 månader. Är uppe 3-4 gånger om natten på toa.

Oj råkade somna här mitt i allt:) Så fortsätter skriva NU. Sov 2 timmar & de behöävdes mår mycket bättre nu. Haft syster Martina här samt barnen på besök. Sitter nu & väntar på att Erik ska komma hem:) Han har vart å jagat älg. & minus grader ha de vart så inte så skönt i skogen skulle jag tro.

Fan har blitt nå jävla störningar på tv:n. Eller de är inte våran tv:s fel. De är ökx bostäders utag de är nå tjov på. Hemskt irriterande att de är skit bild.... Kanske skulle ringa å påpeka de även fast de är söndag. Asså man vill ju se tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0