Hemma

Hoho.

Nu har jag gått hem på havandeskapspenning. Fick de maximala man kunde få, 60 dagar innan förlossning. P.g.a mitt tunga jobb. & ja de ska bli ganska skönt att vila kroppen. Man är inte alls lika arlert på att springa nåe mera.

Har lite svårt att hitta vettig sysselsättning. Kan ju inte städa å gorma för mycket här hemma heller för de tillåter inte kroppen. Baka ids jag inte. & de är onyttigt att äta massa fika! Har fått de här så kallade söt sugen lite :( Gör allt för att hålla mej. Har ätit färsk ananas för de är ju rätt så sött! & gott! Tänker inte falla ner i nått godis träsk & bli överviktig som tusan, NEJ! Vill kunna bli mitt gammla jag rätt snabbt efter åt, så helt onödigt att äta massa skit.

Fått från ellos nå rabatt chekar. Vill beställa kläder till mej & Erik, men jaaah denna dator. Asså tror vi har fått nå mongo virus i den:S Eftersom vårat virus skydd är för gammalt. De klipper internet & vissa sidor funkar inte alls, som blocket & kläsidor. Jäävligt irriternade. Fast har ju bett Erik ringa efter hjälp från en av hans kompisar. Men tror dock inte hans gjort de!

Hade Emma & Donko här på besök igår. Hon fotade mej å Erik me bebis magen :) Jag vill oxå ha en såndär proffskamera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0