11 maj

Hallå!

Oj va kul, idag har jag jobbat! Kändes lite skumt, som inte på riktigt utan kände mej som bara en praktikant haha. Asså jaaa Eller praktikant som är själv gående. Trodde man skulle typ glömt massor, men nej de satt som en smäck. Ska jobba typ maj ut. Ca 75%. Var lite sugen att  komma tillbax. Erik är ju hemma så nu får han vara stay home dad ;) Visst jag går ju miste om tid me mitt lilla hjärta, men hinner ju träffa han varje dag ändå:)

Trevligt att vakna idag då, hmm kände mej svulle i käften å som en bula i truten. Öm konstaterade att jag fått världens fetaste blåsa på sidan av svaljet. Absolut inte trevligt! Känns som en boll intryckte i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0