3 maj

Heeey.

Vart upp till mamma i byn igår. Lungt där som vanligt.
Idag har jag å Dylan vart på en stormig promenad me Josefina å Alma. Vart ju rätt ok väder när man gick. Hmm sen blåste de upp som fan samt blöt snö som fan. Regnskyddet åkte på vagnen men jag vart då genom sur från topp till tå!

Förövrigt har mitt knä som jag vred i pullinki börjat bråka igen. Har löpt lite hårdare än vanligt på bandet. Oja då va de ont igen. Käns surt! När ska de bli bra i knäet?! Uh blir less. Vill ju rasa i vikt, men ja vi får väl promenera då. Går bra me vikt minskningen. Mina nya jeans som ja fick för typ 2 veckor sen är pösiga nu! Har suttit som jutet så sent som förra veckan. Så jaah nog går de åt rätt håll i alla fall :) Men vet fan inte va jag väger riktigt.


Myser hos mommo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0