Ja fy fan

Hoia igår va de en riktig jävla skit dag. Dagen började med att jag, Crille, Emma & Chicco skulle åka till loet för att Crille & Chicco skulle åka till Korpis. Ja när vi står här i gammelstad å väntar på bussen till stan så kommer de inte nån buss. Ja då va de ju så att min bror kollat fel dag & tid. Så när bussen väl kom så tänkte vi att vi hoppar av i mjölkudden eftersom vi kanske inte skulle hinna till loet innan bussen skulle gå. Happ vi väntar å väntar men ingen buss kommer, så Emma kollar busstidtabellen. Aja då ha min bror kollat fel igen på den där busstidtabellen. & bussen kommer att gå först 16.25, så de va ju bara å vända om hem igen. Jag va såp jävla uppretad just då så ja skulle kunna dö alltså. Hahaha. Sen måste ja ju bara säga att de är jävligt irriterad på alla jävla ungdommar som kastar glas flakor över allt så de bli glas skärvor... Jaja men men nu ids ja inte skriva nå mer. Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0