Lördag

Tjenna-Hei...

Fan fan nu ska skriva om allt ja skrev alldeles just!!!! Ahhhh. Jaja nu börjar jag. Idag har varit en ganska så lugn dag, jobbat till ca 15.00, sen åkte jag hem med mamma. Här hemma har ja tillbringat kvällen med att fixa mamma:P Har sminkat henne, fixat håret & målat hennes naglar. Så med andra ord så är hon väldigt tjusig. Tror att hon tycker de själv oxå. Som snyd var har ja lämnat kameran i luleå. Just snygg! Mobilen är ju bara å glömma, de blir ändå bara skit bilder me den.

Annars ikväll så har vi hunnit vara & hälsa på pappa. På kyrkogården då. Köpte gravljus idag så jag tände ett för han. Fast vi hittade 4 andra ljus på hans grav så vi tände allihop. De lyser nog rätt fint där nu. Sen gick vi till Emils grav oxå & tände ett ljus för han. Emil är min systerson om ni undrar.

Aja men annars så är ja jävligt less AB på den här huvudvärken som har plågat mej i ca 4-5dagar. Påtal om annat så har första snön kommit i byn idag så marken är lite vit. Ojoj så fort allt har gått! De är fan snart jul igen. Fast jag måste ju medge att ja har längtat lite efter vintern oxå. Ska bli mys. Hittar inga vinter bilder på datorn bara en & de är på Felix, min systerson som åker pulka så han får pryda min blogg idag:)



Visst är han så söt sej:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0