Tokig för mindre

Gaaaah! Fan, fan, fan ja blir sjuk... Håller på å försöker sätta ihop min brors nya matbord & stolar från ikea... Villket inte går nå vidare, 2st stolar är helt "glinko" så ingenting passar å får inte ihop dom... Konstingt eftersom 2st gick helt utan problem. Kanske är nå jävla fel på dom 2 andra?! Så ja gav upp. Nu är de matbordets tur å bli ihopsatt, men nu är ja så jävla uppretad så nu måste ja ta en paus. De går inge vidare me matbordet heller, men kanske är för att ja är less AB? Ja nå vi får väl se. Här är i alla fall bild på matbordet + stolar. Settet heter Jokkmokk.
Länk till vars ja lånade bilden ifrån.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80086575












Jaja nu till nått trevligare? Well mamma & Sten har vart här & lämnat av lite saker, men dom skulle till sjukhuset så dom for. Dom skulle komma tillbax på efter middagen så tror väl de blir å åka uppåt byn då. Hm har ju kokat kaffe kanske man skulle ta slurpen som är kvar i bryggaren & sen börja laga mat. Eller ja kanske värma rästerna från igår?

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag skulle åxå sätta ihop Jokkmokk-stolar en gång, de var inte de lättaste jag gjort, men då var de nåt jag hade kollat fel på ritningen, nå sånt superlitet fel som knappt märks. IKEA är ju lite knepiga på att göra ritningar..

2008-10-03 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0