Utmaning

Utmaning.

Jag blev utmanad av min Emma :P

Vem är din käraste flickvän? Emma, Sara & Emmelie.
Vem är din käraste pojkvän? Stefan, Ricky & min bror Crille.
Vem litar du mest på?  Förmodligen mej själv.
Vem vänder du dig till när du behöver någon? Oftast blir de Emma för att vi är grannar :).
Vem är dig likast till sättet? Sara & Emma.
Vem skulle du vilja ta med utomlands? Emma gumman, vi har rest mycke tillsammans.
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? Öm jaa massa folk blire ju.
Vem var du med senast? min moster, hennes man, min kusin & min mormor.
Vem saknar du mest? Ömm Sara, Emma & Emmelie
Vem älskar dig mest av dina vänner? Hoppas alla älskar mej lika mycke;).
Vad önskar du dig just nu? Att nått ska hända, har så tråkigt.
Vad önskar du dig inte alls just ? Att de ska hämda nå jobbigt.
Vad betyder mest för dig? Familjen & vännerna.
Vad får dig på bättre humör? Vänner, familjen & någon rolig akktivitet.
Vad får dig på sämre humör? Allt som retar gallfeber på mej!
Vad saknar du? Jag saknar mycke! Saknar: körkortet, förhållande, pappa & massa annat.
Vad är dina nyårslöften? Pööh va ska man me sånt till?
Hur vill du att din framtid ska se ut? Bra förmodligen.
Hur vill du leva ditt liv? Jaah typ lyckligt?.
Hur delar du med dig av dina känslor? Prat.
Hur mår du? Vet inte, är less

Jag utmanar två personer, och dom är: Sara, & Stefan (Du får skaffa en blogg först:D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0