hmhm

Shenna

Sitter här ren & fräsch, har inte känt mej så idag. Har börjat extra knäcka me min gubbis i garaget & ja man blir dammig av allt spackel. Men någon krona blir de ju & de behöver ja verkligen. Annars så har ja inte gjort så mycke. Vart en sväng till luleå i förrgår & var me syster sonen Erik eftersom hans syster Anna vart inlaggt på sjukuset så någon va tvungen å ta hand om han då. Men men han är ju så snäll så de va ju inga problem. Han går till & me å lägger sej & sover utan massa gap & grin, han säger sova & så går han & lägger sej haha. Snacka om söt unge. & var även en stund me syster dottern Ottilia som var febrig. Jaja nå väl imon blir de korpis & jobba på ica. Hmm & sen lördag morgon beger vi oss mot luleå igen. Då ska vi fira mamma som fyller 50år. "Grattis" Så de blir håll igång;) Mer kan ja inte säga iomede att min mamma brukar sitta & läsa min blogg så de skulle ju inte va så bra om hon fick vet allt. Jaja ska nog gå å göra nått annat nu. Erik borstar min maggen haha, är de långhårig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0