god morgon

Trodde ja sovit hur länge som helst! Hm kollade på klockan, okej bara 7.40. Så ja de var bara ca 1timma sen Erik for på jobbet. Fast de kändes som flera timmar sen.
Märkte även att jag var skit snorig å som äcklig i halsen oxå. Grattis nu blir jag väl skit förkyld oxå.

Nå jaaah, idag är jag ledig så de blir att städa lite som vanligt. Tänkte även baka. Haha japp baka, jag...

Vart ju förra helgen till finland till Oulo. Vart på bilutställning. Ställde ut min impala 63 :P De var ju kul att göra något annat i alla fall. & ja hela resan var betald av ACC. Då menar jag allt, hotellet, frukost, bensinen, inträdet, & ett mål mat!




Här är vi på väg mot finland.



vi är framme, bilden är puttsad och klar.








Jag å emmelie på stan

Och jaa nu ids jag inte längre smyga med att jag är gravid, för nu syns de ju. Men jag å Erik är så lycklinga som ska få tillökning. Att vi ska bli en familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0