bilder från 36


Bilder från vecka 36.


Har svullnat upp (samlat vätska)rätt mycke i ansikte,händer,fötter å vader.

Hoff vi är inne i vecka 37 idag. Känner mej stor & klumpig även trött mellan åt. Fast bäbisen har ju fixerat sej redan i vecka 33-34 tror ja de va. Skönt är de då, kan andas mycket lättare å kan röra mej lite bättre. Har inte lidit av dessa foglossningar heller på länge, tack å lov för de! Kanske är färdig töjd i höfterna då:P Har visserligen lite ryggbesvär å revben ännu, men mest bara på kvällarna. Men är förvånd hur bra jag mår fast jag är större än någonsin! Jag menar att jag har mått sämre tidigare i graviditeten me en hel del besvär. Fast nu som nästan bortblåsta & jag som trott att de bara skulle bli värre, men se där inte!

Bäbis sängen är instalerad i vårat sovrum nu:) Skötborde är hos Eriks mamma & pappa. Så den ska vi hämta här någon dag. BB väskorna är packade för oss alla 3. Bilbarnstolen är i bilen & allt annat är fixat. Eller lite små inköp från ica kvar :P Tvättservetter blandannat. Men sen ska allt vara i sin ordning :)

Nu ska vi luta oss tillbax å vänta på den stora dagen :) Bara rå om varanndra å ha mys här hemma innan våran nya familjemeldem kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0