17 apr

Go morgon!

Myst på här me Dylan tills han blev trött å vill sova. Då kokade jag kaffe, och sen upp på löpbandet. Rask pormenad med "överdriven arm gång" till. De ger tydligen mycket mer än vanlig promenad. Svettigt! Jaja ska man bli fin får man lida pin? De heter väl så? ;P Haha nej inte är de pina, bara man ger sej f.a.n på de är de faktiskt skönt, eller ja efter åt i alla fall.  Min ikea våg är en skit våg! Morgonen väger man sej, jojo sen mitt på daegn har man tydligen gått upp, pang 5kg?! Å vissa dagar vägen man samma som för flera veckor sen. Köp inte billig skit på ikea. Snåla, ja i all ära men de blir oftast dum snål som straffar sej ;) Lika att köpa ordentligt från börjar, men de gäller ju allting i allmänhet.

Oj vad kul idag kommer min käre mor hit. Då händer de grejjer. Vi ska nämligen ha "möte" hehe ja resemöte. Vi ska bestämma, Bulgarien, Kreta eller Rhodos. Blir en mor å dotter resa. Har vi gjort förrut. Riktigt kul att resa med mamma :)

Hm vi var till turkiet-side 2007. Sen 2008 var vi till turkiet-alanya med Emma & hennes mamma
Carina. Jag älskar ju verkligen att resa. Brukar åka 1 gång om året. Fast nu är de 2 år sen, men vi har ju fått barn & jag ville inte utsätta mej för värme när jag var på smällen. Vart teneriffa playa de las americas med min älskade Erik sist, ska slänga upp nå bilder på trevliga resor. Fast nästan alla bilder är hos mamma i hennes data.


Teneriffa. 2010

Turkiet. 2009

En bild på mej för ovanlighetens skull.


Så söt så söt.


Jobbar hårt med att skapa "oreda" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0